>> @weepjp
That’s what I heard so yeah. It’ll be 9 am around 8 PM eastern for me anyway.
お話しするにはログインしてください。
Tips:同じ「話題」で短い投稿を繰り返すのではなく、前の投稿を編集して追記していくこともできる。
おやすみのことを語る
おやすみのことを語る
/おやすみ
お話しするにはログインしてください。
>> @weepjp
That’s what I heard so yeah. It’ll be 9 am around 8 PM eastern for me anyway.